tisdag 4 oktober 2011

Konfererar vidare

Det är, som jag har konstaterat mer än en gång, mycket nu. Idag körde vi (=jag och typ 20 män) vidare med ett annat event, heldag och övernattning på Häckeberga. Jag har nog aldrig varit här innan, det är otroligt vackert!



Solen skiner och löven börjar växla färg. Vi har bara ätit lunch än så länge men den var riktigt god, så det är höga förväntningar inför middagen ikväll. En grej bara...rumsnyckeln. Inget man stoppar i femte fickan på jeansen direkt.


Tydligen spökar det här. Så nu vet jag vad jag kommer ligga och lyssna efter när jag är jetlag-vaken halva natten (men jag hoppas att jag kommer utmattningssova mig igenom ev jetlag, fick inte så många timmars sömn inatt).

1 kommentar:

Ulrika sa...

Shit, vilket tempo fröken håller! Blir ju utmattad av att bara läsa. Kör hårt, sov gott och hälsa spökena.