söndag 1 januari 2012

2011 och 2012

Den där årssummeringen verkar det inte bli så mycket av. Det enda som liksom sticker ut när jag tänker tillbaka på 2011 är Fredrik. Och allt (som jag kan tänka mig att blogga om) står ju redan här. Så det blir ingen summering, inte just nu iaf.

Och för 2012 så tänker jag som vanligt att jag ska komma i form. Jag håller med om att det är patetiskt att tänka så år efter år, men ibland händer det faktiskt och jag verkar vara funtad så att jag gärna sätter ett datum när jag ska göra vissa saker och sen gör jag det. Och nu är det "nästa år" och imorgon är det måndag så nu ska jag verkligen försöka att gå ner i vikt och träna så att jag kan få ordning på mina bråkiga, onda knän. Imorgon bitti tänker jag förnedra mig själv med ett måttband och ett tidtagarur, och sen är det bara att köra. Jag har använt 2011 år friskvårdsbidrag till ett träningskort på Friskis också, så om knäna bara håller finns det hopp.

2 kommentarer:

Karin sa...

Ser fram emot att höra om dina framsteg! För jag vet att du kommer att nå dit du vill när du har rätt motivation, och det verkar vara nu!

Lycka till!

tojis sa...

Tack! Ja jag hoppas att du har rätt, och just nu känns det så.