tisdag 10 april 2012

Stegtävlingsgalenskap

Ja inte min faktiskt, jag ska inte stressa den här gången och är nöjd med det beslutet. Vill hellre fortsätta med gymträning och komma igång att cykla, så 10 000 steg/dag ska jag gå, men inga milarundor före frukost etc. Men bara så att ni förstår kalibern på de galningar som är med: tävlingen startade idag, och en snubbe har redan rapporterat in 27600 steg. Jag antar att det beror på en kombinerad sjukdomsbild bestående av insomnia, ADHD och galenskap.

3 kommentarer:

Karin sa...

Jag tror det när jag ser det... snart är du uppe med tuppen och promenerar, tror jag i alla fall!

Ulrika sa...

Japp. Kommer förvåna mig stort om du lallar runt på 10 000 och fortsätter hävda att du är nöjd. Den där (andra) galenpannan har han inget jobb att sköta?

(Som själv påstår sig vara nöjd med 10 vändor till kaffemaskinen. Det blir ju ändå typ 50ggr på en vecka. Flera meter helt enkelt.)

tojis sa...

Just idag vet jag inte hur jag ska komma upp i 10k ens. Så mycket för att lalla. Men vem vet, det kaske bara behövs lite sol för att jag ska bli knäpp.