måndag 7 januari 2013

Träning vecka 2- planerad

Tråkig bloggpost ja, men eftersom det är min blogg bestämmer jag själv hur tråkigt jag får blogga! Det här kan komma att bli återkommande dessutom eftersom jag har en förmåga att snöa in på det jag håller på med och har som träningsmål 2013 att träna* minst 5 dagar/vecka. Och jag orkar faktiskt inte ha en träningsblogg också, någon måtta får det vara!

måndag: cykel + styrka
tisdag: simning
onsdag: PW
torsdag: lunchstyrketräning
fredag: vila, möjligen en promenad
helg: PW/promenad/cykel + styrka
varje dag: stretching och bålträning av något slag (hej kronisk träningsvärk)

*min definition på träning=det jag lägger in på Funbeat, dvs även motion, men t ex inte att ta mig till och från Hyllie eller strosa runt på stan etc

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Är väl en känd sanning att man blir som man umgås.
Vi borde verkligen hänga mer. För min skull.

Din fantastiska nördighet när det gäller att bli helt hooked på olika saker skulle jag vilja dela mer. Iaf när det gäller att snöa in på BRA saker. Erkänner (tacksamt) att jag också lite insnöad emellanåt, fast på mer puckade grejer. Som intrimning av värmepannan och så.

Karin sa...

Allt som funkar är bra! Och du är duktig på att genomföra det du bestämmer dig för!

tojis sa...

Host. Jo men just nu när jag nästan svimmade av 10 minuter på trainern är jag inte riktigt lika optimistisk.

Du är välkommen att hänga på vilken träning som helst Ulrika!